Plan de rendición de contas locais (LCAP) / LCFF / LCAP

Formulario de financiamento de control local (LCFF)
A fórmula de financiamento de control local (LCFF) é a reestruturación principal de como as escolas de California reciben financiamento. É a reforma máis completa de como os distritos reciben fondos en máis de 40 anos. Os distritos escolares reciben un financiamento base que está contingente sobre o número de alumnos matriculados, ademais, os distritos que serven aos alumnos de alta necesidade que reciben máis fondos, en función do número e porcentaxes dos alumnos de alta necesidades que serven. Os fondos suplementarios de LCFF apoiarán aos alumnos que a necesiten máis, como os estudantes de baixos ingresos (medidos pola súa elegibilidade de xantar gratuíto ou reducido), os nenos en acollemento e estudantes identificados como alumno inglés. Ofrécenos a oportunidade de traballar xuntos para informar sobre como reservamos os fondos para servir aos nosos alumnos, incluídos os que están identificados como estudantes con discapacidade e dotados e talentosos.
Plan de rendición de contas locais (LCAP)
baixo a Requisitos de fórmula de financiamento de financiamento local, os distritos deben consultar cos alumnos, pais, profesores, persoal escolar, administradores e comunidade local para desenvolver un plan de rendición de contas de control local de tres anos (LCAP), utilizando o modelo de Plan de Departamento de Educación de California. O LCAP é anualmente actualizado, revisado e aprobado cada ano. Describe a visión xeral do distrito e como aliñará accións, servizos e recursos para apoiar aos nosos alumnos a través das oito áreas prioritarias. As oito áreas prioritarias estatais están organizadas en tres categorías, incluídas as condicións de aprendizaxe, os resultados do alumno e o compromiso.

Formula de financiamento de control local (LFCC)
LA FÓRMULA DE CONTROL DE FONDOS LOCALES (LCFF) ES La Maior reestructuración sobre a manera en que Las Escuelas de California Receita Fondos. Es la reforma más completa en más de 40 anos de cómo dos distritos rebiben fondos. Los Distritos Escolares Reciben Fondos Básicos Que dependen de la cantidad de alumnos que están inscritos en sus planteles Escolares, Además Los Distritos Que prestan SUS Servicios A Estudiantes con Necesidades Especiales Reciben más Fondos, Los Cuales Estudantes Basados en la cantidad y Porcentajes de Estudantes Especiales a Los que Les Brindan Servicios. Los Fondos Adicionales de LCFF Ayudarán A Los Niños Que máis Lo Necesitan, Tales Como Estudiantes de Bajos Ingresos (Basándose en Su Te Elegibilidad para Recibir Almuerzo Gratuito O de Precio Rebajado), Niños que Viven en Hogares Temporales y Los Alumnos Catalogados Como Estudantes Que Aprenden El Idioma Inglés. ESTO NOS DA A OPORTUNIDAD DE TRABAJAR UNIDOS PARA INFORMAR CÓMO ASIGNAMOS LOS FONDOS PARA BRINDAR SERVIZOS A NUESTROS ESTUDIANTES, INCLUYENDO A AQULOS CON DISCAPACISOS YA LOS ALUMNOS DOTADOS Y TALENTOSOS.
EL PLAN LOCAL DE CONTROL DE RENDICION DE CUESTAS (LCAP)
Bajo Los Requisitos da Fórmula de Financiación de Control Local, Los Distritos Deben Consumir con Los Estudantes, Padres, Mestres, Persoal de Las Escuelas, Los Administradores e La Comunidade Local para elaborar ONU Plan de Tres Años de Control Local de Rendición de Cuentas (LCAP), Utilizando a Plantilla do Departamento de Educación de California. El lcap es actualizado, Repasado e aprobado CADA AÑO. En Este descríbese a visión Total do Distrito e de Cómo Alinearán Las Gestiones, Servizos e Recursos para Brirdar Apoyo A Los Estudantes en Las Ocho Prioridades. Las Ocho Prioridades do Estado Están Organizadas en Tres Categorías Que incluyen Condicións de Aprendizaje, Logros De Los Estudiantes e Participación de Padres.

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